onsdag 28 december 2011

Det har nu gått en ganska lång period sen jag skrev på min blogg...
Har som man så modernt säger "varit på väg in i väggen" har mått skitkasst helt enkelt! Känt mej som en liten obetydlig flugskit, utan någon som helst betydelse för omvärlden. Trodde inte att man kunde ha så mycket tårar som jag har fällt... Har verkligen varit nere på bottnen och vänt, har fått mycket bra hjälp av både sjukvård och goda vänner som ställt upp. Lyssnat på mitt eviga gnäll och konstiga känslor som har rasat i knoppen. Tröstat, lyssnat och kramat om, gett mej kärlek som jag så väl behövde.
Men nu äntligen så är jag på väg uppåt igen och har fått mer än näsetippen ovanför vattenytan. Och behöver inte så mycket konstgjord andning längre, det är en bra bit kvar men jag börjar känna att styrkan är på väg tillbaka.
Denna tiden har mest gått åt till att träna och hitta mej själva igen, har testat KBT, healing och aromaterapi, meditation och bäst av allt...det fina skyddsnätet jag har haft runtom mej son fångat upp mej i fallet. Det otroliga nätet består av mina underbara vänner, nära och kära!
Utan er hade jag inte klarat av denna hemska resa, ni är värda er vikt i guld och mer därtill <3
Hoppas att jag kommer att hitta det roliga med att blogga igen, men det tar kanske en tid till innan jag skriver mer...

Kram på er allihopa!

1 kommentar:

Kim sa...

Kram på dej Snäckan! Så härligt att se dig igen! Vacker och strålande! Nu måste du ta det lilla lugna och fortsätta att ta hand om dig!!!!