onsdag 24 augusti 2011

Ännu ett besök på skjutbanan, gick inte riktigt lika bra denna gången...men jag var där iaf! Blev även anklagad för att ha "tagit" någon annans bössa!!! Hallå, hur dålig koll har man inte då man inte ens har koll på sin egen!? Och av någon konstig anledning så var det jag eller Syster Yster som såklart (som enda tjejerna på plats)hade tagit fel!!!

"Plötsligt häner det" ja, det kan man verkligen säga...snart så är det upphottade skjulet färdig-klätt och jag kan måla färdigt resten!!! Thohoooo ;O)
Titt-ut!!!
Ohhh, vad grannt det blir!
Har hunnit med en hel del idag på min lediga dag, varit och fixat lite hos päronen och ordnat med räkningar, apotek och ny husnyckel till Jennifer. Går man i tvåan så måste man ju ha det!!!! Det blev en söt en i rosa färg med en älva på....
Och rörläggaren har varit här och gett pris på nytt värmesystem till huset, minsann en klippning oxå kom med i kväll.
Nu blir det tv för resten av kvällen, ska bara se till att inte sitta uppe för länge....som det blev igår. Med följd att jag försov mej i morse och kunde inte följa med syrran på rundorna med dagishundarna :o(

KramKram

1 kommentar:

Vendela sa...

Hejsan,
Vad roligt att ert skjulprojekt är i full gång!


Jag jobbar för ett byggforum där man kan visa upp sina projekt, få feedback och sprida inspiration. Det skulle vara roligt om ni ville visa upp ert skjulprojekt. För det skulle jag kunna erbjuda en liten morot. Är ni intresserade eller har frågor kan ni kontakta mig på vendelabyggla@gmail.com

/Vendela