onsdag 14 april 2010

Blev ingen rantafaj på ovanvåningen igår, fick vixat med annat...
Däremot så är lill skruttan sjuk väckte mej i natt och var het som en kamin. Tog tempen och jodå visst var hon varm 39.8grader, så hon har mest bökat och gnytt hela natten. Så när klockan var tjugo över fem ringde jag jobb och sa att jag bev hemma med lillskrutten.
Just nu ligger och och sover i våra sängar och jag har hunnit att köra igenom mina bloggar och annat fix. Får snart gå och ge henne lite att dricka iaf, sen måste vi ner på apoteket för vi har inga smält-tabletter kvar (febernedsättande).
Så nu kan jag köra den där tråkiga rantafajen på ovanvåningen med att damma och diverse...trist men sant. Värderingsmannen kommer ju imorgon, ska iofs bli spännande att se vad huset blir värderat till!

Hej hej ;O)

Inga kommentarer: