måndag 12 april 2010

Pust ! Jag borde göra en hel massa, men jag giter ikke...
Solen skiner och jag är absolut inte sugen på att ta fram dammsugaren, vilket jag faktiskt borde. Det ser ut som en bomb har slagit ner här i huset!!!
Meeen jag har iaf hunnit med att hälsa på I som väntar sin lilla bebis nu på fredag, ska bli jättespännande att se vad det blir. Jag gissar på en pojke och det verkar som om jag är lite ensam om detta då de flesta har tippat på en flicka. Vi får väl se.... Vi drack iaf en god kopp kaffe i trädgården och sedan åkte jag till Trelleborg för att köpa vårjackor till kidsen.
Hittade ett från Didricksonställ till båda ett rosa till Jenna och ett grönt till Jonte, överdragsbyxa till. Halvapriset var det oxå tänka sig!! Så klart så var Jontes för kort i armarna så det får jag åka och byta, typiskt!! Men Jennas satt som klippt och skuret på henne, och rosa går alltid hem hos henne.
När jag kom hem så satt jag och väntade på att Jenna skulle komma med bussen, men den lös med sin frånvaro... Hmmm? Ringde till fritids och då var hon kvar där!?
Tur hade jag för Jonte hade missat bussen och han hämtade Jenna och jag körde till skolan och hämtade vid parkeringen ist.

Nu ska jag minsann ta och lägga mej i solen på mitt fina trädäck, invigning!!!! Tjoho!!!

1 kommentar:

nettan sa...

göööööööööööööööt.. jag har oxå njutit av solen idag .. jobbar i natt... tränar inte ... kram