lördag 24 april 2010

Tidig lördag idag...
Vi ska börja med att lägga golvet idag, ska bli skönt när allt börjar ta form igen, att tvrummet kommer tillbaka ... Förutom det så står det en del på scemat innan jobb kallar klockan två, det är ju Lions loppis och Jonte är på schack 4:an i Malmö.
Hade en riktigt trevlig kväll igår med sushi och världens bästa syrra och svåger, som spacklade väggarna (vad skulle jag gjort utan dom?) Lite vin blev det oxå såklart och öl till favve Tompa!
Annars har jag varit tillsammans med syster yster i dagarna två och varit med och sett hur hon ska jobba med sitt hunddagis. Det kommer att bli så himla bra så att det inte är sant! Jag är minsann lite avundsjuk...Och min/våra hundar har blivit helt chockade som har varit ute och promnerat fyra fem gånger på en dag!!!
Nu är det staket som ska sättas och annat som ska fixat inför Öppet hus den 1 maj. Det riktigt pirrar i kroppen när jag tänker på det iiiiiiiiiiiiiii ska bli så roligt och spänande att se hur mycket folk det kommer.
Vi så där så klart om inte innan, eller hur!!!

Inga kommentarer: