tisdag 6 juli 2010

Tänk så mycket man har att göra egentligen. Ska jag vara riktigt ärlig så fattar jag inte hur jag hinner med att arbeta över huvudtaget!!!! Hmmm det tål att tänkas över...

Men så är ju inte fallet så nog om detta. Ha hahahaa ;O)
Har varje dag denna veckan varit uppe med tuppen ( eller iaf den något lite senare varianten...) och har cyklat till simskolan till klockan nio sen tillbaka till syster yster och Svedala Hundcenter. Gått två rundor med alla doggsen och sedan avslutat med fika, nån lön för mödan måste man ju ha!
Nu har vi vaxat både igår och idag... vill man bli fin får man lida pin!!! Hör av er om ni är sugna!!!

Nu kom bästa Jenny och vi ska dricka kaffe...

Jenny... man klistrar först in koderna för att visa att du har rättghet/medlemskap på sidan sedan klistrar du in koderna för vilken sorts räknare du har. Det spelar lite roll vilken sorts blogg du har men när du väl är medlem så är det bara att kolla vilket som passar bäst för din sida. Hoppas att du får rätt på det. Mitt stora fel var att jag missat att klistra in den första koden som visar att du har rättighet att sätta in koden för räknaren...
Fighter... jag visst é det kul att få ta tag i den där lilla lösa tanden, mohahaha!!! Sen kommer tandfen och man får guldpengen ;O) Jag ska läsa lite på din blogg oxå// ha det bäst!

1 kommentar:

jenny sa...

okej, jag har försökt o klistra in osv. vilken sida använder du dej av??
visst ser dom söta ut när dom itne har ngr framtänder. hihi... hoppas allt e väl me er...