onsdag 30 juni 2010

Jisses så skönt det kan vara!!!! Har nu blivit tjänstledig inför sommaren hela juli månad och ska jobba ideelt på Svedala Hundcenter... Kan inte påstå att det gör ont någonstans alls!! :O)

Jag invigde med att gå på Musik Café i Stads Parken, mycket trevligt. Sveamatea och Skai spelade där. Och Peter gjorde sin debut inför lite större publik med Sveamatea. Tyckte att han skötte sig exemplariskt :o) Skulle satt in bilder från detta igår, men helt plötsligt så slutade internet att fungera hemma hos oss igår, jag blev smått irriterad måste jag säga!!!
Annat kul som hände igår var att lilla fröken löken Jennifer fick tagit ut ännu en tand, det var jag som fick den stora äran att dra ut den. Så nu glipar det en stor glugg i munnen!!

Sommar lediga fötter, undrar vart min fotvårdare är!!! (hahahaaaa.....

Förhoppningsvis så blir det goda små tomater på dessa plantor, jag är ingen duktig trädgårdsnisse. För några år sedan så klippte jag ner både äpple, päron och plommon träden så till den milda grad att alla som såg det sa att dom kommer ALDRIG att bär frukt mera!! Men se det gjorde dom visst inte den sommaren men året därpå då jäklar hade jag så mycket frukt att jag fick kasta ut det på åkern... och vi åt frukt för glatta livet!

Här är den "tannalösa" frökenlöken... Stolt som en tupp, hon sprang och visade sin glugg för alla som hon kände igårkväll när vi var i StadsParken.

Idag har jag först varit i Trelleborg med Jonte hos tandregleraren, det blir troligtvis tandställning både uppe och nere under sen hösten/vintern i år. Det kommer att ta ca 2-4 år innan allt är klart med den behandlingen...
Kvällen ska vi tillbringa i Stads Parken igen, då är det allsång. Det kan nog bli en upplevelse:O)
Ska ha både kaffe & kaka och lide rödtjut!!! Njutaaaaaa!!!!!
Ja just det, jag tror nog att min räknare har kommit igång igen, det var troligtvis ett HHF!! (Hand Havande Fel) av mej!! Konstigt jag som sååå duktig & helt och hållet felfri!!!(NOT!!!)
Soliga sommar kramar...

5 kommentarer:

nettan sa...

hallo jag var där i dag och ingen vaxa mig ....pööösssss

JonteJenna sa...

♥ hade ju inte grejorna me... ♥

jenny sa...

hur gör du me räknaren, jag har försökt men får inte rätt på de..

Anonym sa...

Har också varit "tandläkare" på min son förra veckan.

Fin tatuering du har på benet!

Kim sa...

Hoppas du har det fint och njuter av alla doggisarna och systersällskap!! Kraaaaam!!!!!