söndag 27 juni 2010

Jovisst, jag har bara haft fullt upp och inte hunnit varken blogga eller engagera mej på FB. Men vad gör det när man är gla´...
Vi har haft stor fest till midsommar, vi var 71 bjudna och slutade på totalt 68 stycken blandat både kids och vuxna. Jättekul! Vi hade tur med vädret och tältet det kom som det skulle. vi blev lite svitta när vi inte fick tag på tältmannen, men han hade tydligen badat med sin mobil, därav att vi inte fick tag i honom...
Men tyvärr är det ju alltid så att när det är många människor så hinner man inte riktigt med alla, och det känns inte bra. Trots allt så hann vi med både lekar och volleyboll...
Jag hade glömt bort att fixa sånghäfte så det gjorde jag fyrtion minuter innan gästerna kom. Bra planering!!
Kvällen löpte på utan några trubbel och det enda som var "konstigt" det var att Peter gick runt i klänning!!!!! under kvällen ett par timmar?!

Vi fick plockat undan och röjt under småtimmarna och vi sov ganska gott i mamma & pappas stuga.

Idag ska vi bara vara och njuta, ska ta en bok med mej och cykla ner till badet med kidsen ;O)

Kram på er!

1 kommentar:

nettan sa...

du kunde ju ringt så slapp jag ligga ensam och svettas i min trädgård.. kram