onsdag 2 juni 2010

SOLEN SKINER!!!!! Hur gött é inte de!! Jättegött :O)
Har efter att jag lämnat Jenna på skolan, såklart cyklandes! Så köpte jag bröd med hem till syrran, åt en snabb frukost och sen till skogen med dagishundarna. Hur härligt som helst, må jag säga! Solen sken och vi med den.
Tillbringade sedan 1½ timme hos vetrinären med en halt vovve, men allt gick ok.
Snabbt till Svedala för att ha en diabetes genomgång inför när vi skall ha delegering på insulingivning. Helt klart mindre smärtfullt än jag förväntat mej. Kanon genomgång faktiskt...
Tebax till skolan och hämtade Jennifer och sedan till Montessoridagis för trädgårdsfest, med både grillning och cirkusföreställning av alla duktiga barnen.
Och för ett par timmar sedan fick jag värsta dunder huvudvärken, jag som nästan aldrig har det... Gör ont bakom ögonen och så spänd i nacken. Får nog övertala mannen om lite massage ikväll!!! ;O) Brukar sällan lyckas men skam den som ger sig, right!

Nä nu blir det en liten vit pilla mot hoevarken och sen ryggläge i soffan med en filt. Skit oxå jag som skulle ut och pula i trädgården.. ja ja den finns ju kvar, eller hur!

Inga kommentarer: