fredag 18 juni 2010

De utlovade fotona...

Här har Malin klippt och klistrat lite och ritat en hel massa.
Snart klart att sätta igång, vi pratade lite om färgerna. Men jag bestämde mej för röda hibiskusblommor, med lite knoppar och lite snirklingar.
Här är alla konturerna klara och Malin ska ta fram färgerna alldeles strax.
Mera konturer...
Malin håller på att arbeta för fullt, jätte duktig tjer och dessutom så himla go. Riktigt trevlig pratstund i typ 4 timmar.
Se och njut...
Nu är allt inplastat och klart, färgerna blev så bra, och jag är supernöjd!!

Ok, den blev liiiite större än vad jag hade tänkt från början, men det kunde inte blivit bättre. Supernöjd!!!!
Malin hittar ni på www.tattoostudio.se i Lödde JDL Tattoo, kolla in hemsidan och alla fina tattoo som hon har gjort. Hon har även gjort Syster Ysters och den finns med i bland Malins bilder. Se & njut säger jag bara!!!!

4 kommentarer:

nettan sa...

den är då fin ..hon är bäst ... kram

Maria Sonesson sa...

Superfin tatuering, jag gilar Hibiskusblomman med, har funderat på o göra en men inte hittat just den jag vill ha.

Mvh
Maria & Simba från hundkursen =)

LCHF sa...

Wow! skit snygg!

Kim sa...

riktigt tjusig hördudu!!!!! den får jag spana in i helgen!!!!