fredag 4 juni 2010

Då var häcken klippt....
Överraskade mannen med att både klippt gräset och båda häckarna (observera att det är inte min häck, för det hade tagit för lång tid!! Hahaha...) och nu så är allt som det sig bör vara!!!!
Mannen vid spisen och jag i solstolen på trädäcket med ett glas rött!!! Så gött!!!
Jobbe helg framför mej, men vad gör det när livet är så gott? Och dessutom så är det nått annat som gör mej glad, vad det gäller.... nej jag skall inte diskutera jobb här över huvud taget har jag ju bestämt mej för!
Hade värsta huevarken häromdagen, inte kul... men jag har ju mammas avlagda TENS och den sattes på enligt konstens alla regler, och visst försvann det onda. Men däremot så har jag ont i nacken och axlarna nu ist eftersom jag körde TENS i 1½ timme. Ska man kanske inte göra????
Men vad vet jag, huvudvärken försvann ju!

Älska livet, och kram på er!!!!!

1 kommentar:

Kim sa...

den där Tens får du inte använda så länge, snäckan! Köp eeze, den e suverän mot huvudvärk!!!! / KRAMAR!