fredag 31 december 2010

Ringde igår för att kolla av hur det var med Kricka...hon skrek ylade och pep omvartannat och tyckte ganska synd om sej själva enligt djurvårdaren jag talade med. Men så fort dom sitter hos henne blir hon lite lugnare.
Dom har både vanlig smärtlindring i dropp plus ett morfinplåster men det hjälper inte ändå, så dom skulle ge henne lite lugnande ist, så att hon fick en lugn natt. Hoppas att hon får det.

Har just pratat med djurvårdaren igen och det är oförändrat för Kricka trots bra smärtlindring så är hon orolig... jag ska åka in till Malmö och besöka Kricka och se om hon blir lugnare när jag är där och om jag upplever att hon piper pga smärta eller bara hemlängtan.
Tyvärr så har försäkringen redan betalt vad den täcker på maxtaket så nu är återigen räkningen uppe på cirka tjugotusen igen och de får jag betala från egen ficka, det lär svida en hel del. Men det ska lösa sig iaf prio ett är att Kricka blir bra igen.

KramKram & Gott Nytt År på Er alla ;O)

Inga kommentarer: