onsdag 13 april 2011


Tycker att alla som kan ska gå och se denna...Och dessutom får man en chans att beundra min käre make på scen oxå!!

Så passa på!!!!!


Annars så springer dagarna iväg, idag så skall denna kroppen ta sig till viktvöktarna och se hur domen lyder, men har gott mod, tror att det iaf är plus/minus noll(läs...gått ner det jag hade gått upp de sista veckorna då jag inte varit och vägt mej utan varit och tränat boxning ist!!)

Och efter vägningen så är det box för hela slanten, mannen är på teater i kväll och jag har marktjänsten. Förutom med Jonte som har stuckit hem till mormor och morfar efter skolan och ska käka middag där innan han ska cykla till scouterna.

Oljan är slut igen(för typ fjärde gången den sista tiden) och jag får nog duscha hos mamma och pappa imorgon bitti ist! Men det går ju precis lika bra, ska ändå äta frukost där innan jag och pappa ska till Lund och röja!


Ha det !!!


Yeeees!! Är på g igen!!!! Hade minsann tatt igen det jag lagt på mej plus ytterligare 0,3 minus så nu är det exakt 20kg jag har blivit av med sen i oktober/november i fjol!!! Känns helt ok...


PÖSS!!

Inga kommentarer: