fredag 29 april 2011

OK, jag é änte bitter!!!!! Jooooo...........
När man äntligen är ledig i dagarna tre.....då e´det snorkallt ute och blåser smådjävlar! AAAAHHhhhh!!! Blir så bip, bip, bip, bip, bip irriterad! Visst är det småsaker med tanke på vad andra har kan ha för några problem, men just nu, tycker jag faktiskat att det är skit!!

Meeeen om man ser det från den ljusa sidan så, har jag fått sova ända till klockan 07,00 och legat och dratt mej till hela 07,20. Har ätit två knäckebröd till frukost med smör(det ni...) och fin kaffe från min Tassimo. Nu sitter jag vid min fina dator (den stationära) där min käre make har ändrat program, han påstår att han råkade trycka på nått och av misstag uppdatera serverprogrammet till nått helt annat än vi skall ha! Så nu ser allt helt annorlunda ut på skärmen och dessutom så fungerar inte internetbanken bra med "Peters nyuppdaterade program"...dom kan inte garantera säkerheten med det nya!
Jag får inte titta på tv´n för den har Jennifer barrikerat, och hon är hemma sjuk från skolan idag. Med magont och illamående. Men sen å andra sidan så var det ju ända sen i början av veckan som Jonte låg hemma och spydde...så det är ju längesen.
Ja men jag tar väl mitt pessimistiska jag och går in i väggen...nä, det gör jag inte, men tyckte att det passade bättre än in i duschen! Mitt hår ser ut som jag vet inte vad, kanske ska kamma mej med en handgranat.

Som jag har skrivit innan...Livet é gött och leva!! Och det är ju så att det vill till skitdagar för att man ska uppskatta de där dagarna som är helt vanliga eller helt, helt uuuuunderbara ;O)
Krama om varandra och om det blåser smådjävlar ute och det är kallt, ta på dej bikinin och sitt inne vid ett fönster och sola/mys i solen likt förbannat!!! Inget vidare bränna, men samma känsla ;O)
Skam den som ger sig.....

1 kommentar:

Jenny Malmgren sa...

naaaw, daj är det synd om!
maj åsse faktiskt...
har bleka ögonbryn, (som passar bra till min bleka kropp som jag inte kan sola för det är så blåsigt) och inte kan färga för att jag är allergisk, och inget kardemumma kaffe blir det heller... stackars oss darling!
Ha en trevlig valborg ialla fall, kram till alla sjuka,syndomtyckare, och resten i familjen