måndag 9 maj 2011

VÄRLDENS BÄSTA VOVVE FYLLER
10 ÅR IDAG!!
GRATTIS KRICKA ;o)











Ha en underbar dag idag allihopa, jag ska fira Kricka med att hon ska få lite leverpastej-tårta i kväll. Och sedan är det ju kursstart på L&A:s Hundkörskola, ska bli spännande, det är några "kända namn" som är med!!
Idag ska jag göra stan en timme eller två, ska se om jag hittar någon klänning till Jubileumsfesten, det ska ju vara långklänning! Inte ofta jag har det, har haft långklänning medvetet två gånger en gång på en maskerad och den andra när vi gifte oss...
Jooo, jag har ju köpt en krocktestad hundbur från mim, de kostar nya 6300kr och syster yster hittade en på blocket för 4000:-, så nu står det en ny bur i fint skick i bilen! Ska bara fixa nån form av lås anordning att fästa bure med i bilen, för stöldrisken när bilen är öppen.
Nu duschen sen mot storstaden Maaaaalmööööööööö!!!
Kram, Kram

Inga kommentarer: