tisdag 17 maj 2011

Har varit på Cesar Millan i helgen, en riktig enterteiner är denna mannen, det han pratade om var helt i min linje och filosofi. Cesar berättade i sin show tydligt hur hundar kommunicerar - näsa, ögon och sist öron i denna ordning uppfattar dom omgivningen. Även hur människorna på ett helt fel sätt bemöter hundar och får fel beteende genom detta.
Han fick ca 3000 åskådare att rocka loss med händerna i luften, det säger en hel del om denna mannens inflytande...Jag hade kunnat skriva massor om detta men det ska jag inte göra, sparar det i mitt hjärta och hoppas att jag någon gång får chans att komma och besöka honom på ranchen, önska det får man!
Fast bara att ha träffat honom på sex-sju meters avstånd är ju helt ok det med ;O)
Ledig från jobb idag...kan faktiskt påstå att det behövdes" ¤%&¤#"%"#¤&%""!#%&"tycker jag för tillfället!!!!!
Nä, nu vill jag ha positiva känslor!!!!

Inga kommentarer: