torsdag 27 oktober 2011

Hej & Hå, en gul en blå!!!

Då har man ännu en gång gjort nått som man kanske kommer att ångra!!!! Det har startats en grupp på FB som heter 50 pass till jul, det innebär att man skall göra 50 motionspass fram till julafton. Det skall vara minst 30 minuter långt och kräva en dusch efteråt. Jag såg på FB att några från fitnessboxningen hade gått med och vips så hade jag addat mej själva oxå! Hur gick nu detta till? Så typiskt mej, hur ska jag hinna!!??
Men sagt och gjort ett spinningpass á 60 minuter, ett boxningspass och idag ställde jag klockan på 5.40...och sprang till jobb! Nu har jag inte 30 minuters joggingrunda till jobb, utan fick springa en extra runda i Svedala. Likaså när jag skulle hem idag, men jäklar vad bra det känns! Kanske till och med kan bli av med de där extra kilona som jag lyckats att lägga på mej...
Tänkte springa längs grusvägen hemmavid...men det var ju begande mörkt så även jag som inte är direkt mörkrädd tyckte att det var för mörkt. Så det blir rakavägen in till jobb och en extra runda i byn och grusvägen och en liten extra runda inom Tittenté när jag skall hem från jobb.

Kram på er!!

Oh, ja just det måste ju berätta att det är ju Ladies Night på lördag!!!! Wohooo vad det ska bli kul ;O)
 Om man tittar riktigt noga...så ser man hela vårt gäng brudar vid den yttre kanten på scenen, till vänster i mitten på fotot...
(Bilden är lånad från Ladies Night på FB och är från showen 2010 på Malmö Arena.)
(Denna bild är hämtad från internet)

1 kommentar:

Anonym sa...

You GO girl!!!!!

Lördag, lördag, lördag....

Kram Syster Yster <3