onsdag 24 februari 2010

Bara en liten uppdatering på vad jag skriver om här...
Det är helt och hållet mina egna tankar och intryck, hur jag ser det och vad jag känner. Ingen tvingar mej till att skriva här, jag gör det för att jag vill!
Det är som min offentliga dagbok på nått sätt och samtidigt min terapi eller terapeut, kanske?

Brukar i regel hålla mej från att skriva om mitt arbete, och ska göra det i fortsättningen. Men nu så är det så att detta kommer att ändra en hel del för mej privat och då blir jag berörd och mår kasst av det. Jag är inte rädd för förändringar, kanske lite skraj för nått nytt men samtidigt spännande och en utmaning.
Att man inte får raka, klara besked från någon man tror sig ha koll, och man får höra motsatsen från annat håll då blir man faktiskt mycket berörd.

Nog om detta, punkt slut!


Har haft en mysig kväll med männen i mitt liv, den ena med det stora M:et & den andra med det "lilla" m:et. Tösen ska sova över hos mormor & morfar tillsammans med sin kusse och titta på Barbie-film och snacks, såklart!
Nu har jag kollat alla "mina bloggar" och mailen, nu är det Krickas kisserunda i snöstormen och sen bingen som gäller!

Sussa sött!!

3 kommentarer:

nettan sa...

MIN SOL ÄR SÅ VÄLKOMMERN .. GLÖM INTE STÅLARNA..... KRAM
LOVE YOU...

LCHF sa...

förstår precis ;)
är likadan, tycker förändringar är jobbigt och jag måste veta hur det ska bli annars mår jag dåliht!
kramen

Anonym sa...

mmmmmmm mina egna åsikter oxå såklart :)
Men att inte veta e jobbigt. Nu vill jag nästan ha ett beslut oavsett vad det blir, bara för att veta!!!

man tillbringar ju så mycket tid på jobb att förändringar kan ställa till en del

ses i helgen

Marie