torsdag 4 februari 2010

Laiijdiiig!!!!!!

Torsdagkvällen äntligen avslutad, ledig från jobb i tre dagar = GÖTT!!!
När jag kom hem nu i kväll osade det bara citron/nått annat obestämbart i hela huset och visst vet jag vad det var...
Jag har sprayt hela Jontes rum med PissOff(*eller nått?) eftersom katt(-helvetet)har fått för sig att Jonathans säng är hans kattlåda!!! Det är det INTE!!!! Men det har han inte fattat uppenbarligen. Nu har jag iaf doftat in rummet på diverse ställen och nu jäklar ska det vara slut på detta "drattandet" (Typiskt det manliga könet att pinka in revir, eller inte han é ju kastrerad, vad räknas han då som? En Kville?!)
Helgen skall vigas delvis hos syster yster och sätta gips i hunddagiset, Jennifer ska på kalas och hon ska ha första gången på Funky Kids, en klippning, Rehab, Jonte sjukgymnastik... Har jag glömt nått?? Troligtvis!!! Haha haha ha ha...

Shit vad mycket snö det är!! Nu i morse när jag var uppe tidigt så var det helt underbart vitt och solen sken, sååå himla vackert.

Tjidevippen ;O)

2 kommentarer:

nettan sa...

låter som om vi är systrar.. samma tempo och ledigheten liksom försvinner i annat ... men å andra sidan är du inte på jobb.... kramis

Kim sa...

Varför har du så lite igång alltid? Du gör ju nästan ingenting.. HAHA! Kram på dej!