måndag 17 januari 2011

Har varit inom på djursjukhuset i morse för koll av Krickas mage och ta stygnet. Och allt såg bra ut, nu är det bara att vänta på att chefsvetrinären skall titta på alla Krickas papper och "ställa sin diagnos"... återstår att se hur det blir med räkningen med stort R :o( Vill inte riktigt tänka på att jag ska betala alla tusenlapparna! Usch!
Nu får hon iaf vara utan tratten en del under uppsikt och när hon är ensam hemma får hon ha den på, ett tag till.

Jag har blivit lycklig ägare till en ny mobil, har velat fram och tillbaka länge om vilken jag skulle ha...det blev tillslut en HTC Desire HD och den är jättefin!!! (Om nam nu kan kalla en mobil för fin?!) Har anmält att jag ska ha nån form av internetuppkoppling och såklart så är inte det aktiverat förrän i morgonbitti!!! AAAAAAAh varför ska det ta sån tid, trodde ju att jag skulle leka med mobilen lite idag nu när jag är ledig...men får hålla mej till i morgon. Och ska jag vara riktigt ärlig så är det rätt skönt att vara "onåbar" lite...
Förutom att Jennifer kom hem med en buss tidigare än jag kom ihåg, och hon kunde inte ringa mej när hon kom hem, tur att hon har nyckel... Fy skäms , dåliga mamma!!!

Nä, hej med er nu ska jag ta mej en kopp kaffe!! Tjingeling ;O)

Inga kommentarer: