tisdag 25 januari 2011


Jag testar en kul grej...ni vet hon som hade hand om tjockisarna på Biggest loser, Jillian. Hon har en träningsvideo som heter "30days shred jillian Michaels dvd" där man i tre olika steg skall om jag översatt det rätt slimma sin kropp!!! (hahaaa vilket skämt!) Men iaf så ska jag testa detta i trettio dagar då, har avverkat tre...
Ja, ni som känner mej väl, vet att detta är precis jag..testa massa konstigheter och är jätteduktig...för att sen inse att var detta bra egentligen?! Se bara på detta med vv, hur många ggr har jag inte testat en massa annat där emellan och sen insett att det är ju detta jag fixar bäst...vv då så klart! (Hahaa kanske jag som är skämtet!!!! hmmm!!??)
Nä, skämt åt sido, jag tycker ju detta är kul...oftast då! Men träna det älskar jag, förutom häromdagen när jag var i Torup och körde krosstrainern där och sen skulle basta, där är en skylt med STORA bokstäver att man måste vara 16 år för att få vistas inne på gymmet.
Okey, helt ok med mej, trots att jag gärna hade velat ha med Jonthan där ibland och träna tillsammans. Då är där tre små "snorungar"(ursäkta språket, dom var hur gulliga som helst!) som tar upp två av crosstrainarna och en på löpbandet!!!!! Fick ta ett par djupa andetag och lyssna på min ipod ist... Det gick ypperligt!

Bastade lääääänge, så skönt! (många utropstecken idag!!!)

Nu blir det handbollsmatch, HEJA SVERIGE!!!!!!

1 kommentar:

nettan sa...

torup utan mig ??? ses på fredag!!!! kram