onsdag 2 februari 2011

WAOUO 1.
Tjoho!!! Då var biljetter inköpta i helgen till Cesar Millans show på Arenan i Malmö!!! Jag syrran och Camilla ska sitta på rad fem och har "vip" biljeter dvs man får sitta kvar efteråt och ställa frågor! Mega -Mallig är vi allihopa!!!!!!
Hoppas att man kan få signerat hans bok eller ännu bättre ett foto tillsammans med honom...


WOW 2.
15.7 kg har jag gått ner sen i okt/nov 2010, och erövrat 5 stycken guldstjärnor på VV. Lite stolt é jag iaf ;O)
Känns ganska bra...och lite kläder har jag fått från syrran som ännu bättre har blivit Guldmedlem och nått sin målvikt. Grattis Syster Yster!!! Du är bäst ;O)
Wohooo 3.
Har avslutat kvällen med att åka in till ICA Maxi och storhandlat har just kommit hem och fyllt frys och kyl. Vilken tur att dom har öppet till kl 22.00 och gissa vem som fick avstämmning i kassan?! Jahadå...det var denna svensken! Så packa upp allt igen, grattis Hahahaaa ;O)
Waou4.
När jag och Syrran var inom hos Nina så drog jag ut en tand på Freja...börjar bli duktig på detta! MoHahahaaa!!!! Bild kommer i morgon...
Tjoho ;O)

Inga kommentarer: