onsdag 16 februari 2011

Hmmm, idag har vi fått ett resultat på ett test som vi gjort på min arbetsplats, det var lite intressant...förutom att jag tydligen har helt fel uppfattning av mej själv!! Jag var lite tyst, sa ofta inget på möten o dyl. "vänder kappan efter vinden", står inte fast vid beslut som är gemensamt tagna, avslutar inte mina påbörjade uppgifter......mm, mm....
Får nog kolla upp om jag är "normal"!!!!! Men det var inte bara negativt, jag är oxå mån om mina medmänniskor, en god lyssnare och skulle bli en bra lärare/chef!!!!??? Nä, jag fattar ingenting.

Har varit på vv idag och nu så går vågen ner, jätteskönt. Har 0,8kg kvar till det jag vägde sist jag var medlem... Men typ 15kg kvar till min målvikt!!

Min bästa syster yster fyller år på lördag och ska bjuda på smörgåstårta!!!! Säger bara jummijummi!!!!

Kramar om er alla .....

Inga kommentarer: