söndag 20 februari 2011

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYSTER YSTER!!!!


Som sagt så gällde det att i tidig ålder se till vem det var som bestämde...tolka hur ni vill!!
Men tror at vi är ganska eniga iaf idag...
Anette & Laban

En rättså nyfödd lilla syster.


Du är bäst!!

Vi kan tom jobba ihop utan att slåss!!
Kram till dej och tack för igår, smörgåstårtan var gooooood!!!!
Jag märkte tom av den tidigt i morse i form av halsbränna, nice!
Idag har jag haft en go sovmorgon, vatt på Funky Kidz och tränat på gymmet. Såklart blev det Gillianpasset när jag kommit hem. Har "fuskat" lite och skubbat två pass! Men det gör inget!!
Ska ha en härlig vecka med semester och bara vara tillsammans med kidsen.
Jennifer ska gå på ridskola med en klasskamrat och kusinvitamin i Örestadsridskola. Ska bli spännande tycker faktiskt jag med, det var ju evigheter sen jag red sist....man blir ju faktiskt ganska sugen!!!! Det var typ fem år sedan vi var ute med Syster Ysters mammagrupp och red på islänningar på en rundritt. Jättekul!
Nu ska jag rasta mannen på en runda in till byn och hyra film! Kram, kram!!


3 kommentarer:

Kim sa...

Vilket mysigt blogginlägg.. det andas äkta syskonkärlek.. och på tisdag e du min för ett tag, ska bli himla kul! / Kram!

JonteJenna sa...

Japp, det kan du tro!! Ser fram emot tisdagen <3
Tjingeling ;O)

Anonym sa...

Syskonkärlek på hög nivå......
love you sis - du e bäst

ledsen alla som tycker vi bara e för tajta meeeen som sagt har man världens bästa syrra så har man ;-)