fredag 11 februari 2011

Jomen tjenare...långt mellan gångerna!!! hahaa jag har väl haft för mycket att göra, eller ?

Lite uppdatering?! Nä, tror inte att det behövs direkt!! Men nu har jag iaf avslutat mitt Gillian-pass, är nu i nivå två! Och det är sketa-jobbigt! Men jag är helt övertygad om att det faktiskt kommer att göra skillnad. Jag har tagit ett mindre snyggt före foto, som jag inte riktigt har haft mod till att sätta in på bloggen, men det kommer väl... också har jag mätt mej. Resultatet kommer om ca 14 dagar ( om jag vågar!!!!)
I kväll är det boxning, standard varje fredag mellan 18 och 19. Som avslutas med ett gott glas rött och lite mat efter duschen.
Har idag varit på utvecklingssamtal med Jennifers kontaktlärare/mentor. En riktigt härlig människa, kommer att bli jättebra. Och hon sköter sig i skolan, det är ju skönt det med.

Nä, nu får ni alla ha en underbar fredagkväll och kramas redigt i soffan!

1 kommentar:

nettan sa...

duktiga du ...kram