tisdag 18 januari 2011

Jomenvisst, nu är man "back on track" igen, med en mobil som jag inte fattar hälften av hur man ska göra...Här kan man verkligen snacka om HHF-HandHavandeFel!!!! Lär nog ta ett tag innan jag reder ut detta Hahahaaa ;O)
Ja, ja men den é ju redigt snygg iaf...



Och snart så ska jag väl klara av den, trots allt!
Har varit på begravning idag, och faktiskt en av de finaste som jag har varit på, litet, personligt och gemytligt. Känndes riktigt bra att få ett bra avslut och att som någon jag beundrar mycket sa att ÄnglaTaxin äntligen hittat fram.
Har letat fram min stegräknare och har redan gått 1000 steg sen nån timme tebax ska bli spännande att se hur många steg jag går på jobb imorgon!
Nu är det tv-soffan som gäller och en Latte Mocciato // Kraaaaam!

Inga kommentarer: