måndag 30 augusti 2010

Måndag, måndag, måndag........
och jag som gillar måndagar bäst annars, men jag kan tyvärr inte riktigt känna den glädje som jag brukar. Vet vad det beror på...
Men det är inget som går att göra något åt, bara att bita ihop. Och det är ju så att jag nog borde vara glad att jag har ett arbete att gå till och inte är arbetslös, eller hur. Men just precis i denna sekunden skiter jag faktiskt i det! Så det så!!!!

Lagom till man ska börja jobba så har min envisa hosta i princip försvunnit(*tack för det, vem det nu var som tog över den...)skönt att man är frisk och kan gå till jobb!!!! (*menar faktiskt det)

Tjingeling go vänner ;O)

2 kommentarer:

Kim sa...

Känner med dig! Vi får försöka att peppa varandra med glada saker och trycka bort allt det där andra, du vet.. / PUSS! Ses på onsdag och DET ska i alla fall bli superroligt!!!

JonteJenna sa...

Klart att det ska bli kul att träffa dej!!!!