onsdag 18 augusti 2010

Okej, det har regnat en del idag!
Jag och Anette gick första rundan strax efter sju i morse och när vi kom nästa hem till mej så var det som om himmelen öppnade sig och regnet stod som spön i backen!!! Vi skjuklade lite under bilens backlucka och fick sprungit inom och hämta vars en regnjacka. Detta hjälpte föga dock!!!! Till och med hundarna gick och skakade sig under tiden vi var ute och gick. Hade jeans och gympadojjor och det lät mest slafs, slafs när man gick och jeansen dom dröp av vatten. Lite blöta, så när vi gick andra rundan så var det inte könt att byta om utan vi gick i våra blöta kläder.
Väl tillbaka på Svedala Hundcenter så fick vi ta och klä av oss alla blöta kläder och jag fick inventera i svågerns garderob, fick lånat ett par andra byxor. Och sen blev det en välförtjänt frukost... Tack för det ;O)

Har även hunnit inom på jobb och fixat med lite beställningar och tagit en kopp kaffe. Jag var minsann lite efterlängtad av en viss person och fick både puss på kind och en stor kram, känns helt ok!*ler

Nu väntar Jennifer snart hem med skolbusen, första turen hem efter det långa sommarlovet. Går säkert bara bra, hon tycker det är så kul att börja ettan. *stolt mamma...

Micron piper och min lunch är varm gäller att ladda inför boxen i kväll! Och faktum är att jag var ju inte så otränad efter sommaruppehållet som jag trott!! Har inte haft så mycket träningsvärk som jag väntat mej, gött!!

Ha det!!!

2 kommentarer:

nettan sa...

felet var inte att du var otränad felet låg på träningen ..... hihi .. kramis

JonteJenna sa...

Hahaha om jag inte minns fel så "svittades" du ganska rejält du med!!!!