måndag 2 augusti 2010

Ojsan, redan augusti!!!!
Och jag har gått på semester... jodå det är sant, jag har varit tjänstledig i en månad och nu semester i fyra veckor. Och jag är innerligt glad över att jag har gjort detta, är evigt tacksam till mamma & pappa som har gjort att jag kan göra detta. Ni är bara bäst!
Har fått gjort en massa, vi har renoverat klart tvrummet, så nära på ett barbord som fattas bara och en liten hylla till den uppstoppade korpen. Kaminen är på plats och vi har varit på minisemester hela familjen. Jag har varut massor hos syster yster på Svedala Hundcenter. Min dröm i hennes!!!!! Love you, det vet du!
Snart dax att beställa tid hos tatueraren för en syskon tatto... Eller hur Anette?! Vi är ju ganska säkra på vad det skall vara för något, blev inte det första alternativet utan nummer två ist!

Snart är det kalas i stugan igen Jonathan blir elva år och börjar femman, kan det vara möjligt? Vart blir åren av, det känns som igår eller iaf förra veckan han bara var vårt lila knyte som vi åkte hem med ifrån Ystad förlossning. Eller?!
Och lillasyster som blir sju!! Hallå!!!! Och börjar i ettan. Kusin Bella blir skoletös hon med, förskolan, och hon är så stolt över att börja på samma skola som Jonathan & Jennifer.

Jaaa... som det kan bli :O)

3 kommentarer:

nettan sa...

klart ni skall göre en syskon gaddning....
skanr våra myskvällar .. undra vem som jobbar obekvämt nu??? inte du och jag iallafall.. kram

Kim sa...

O så en Galliano i baren... :) / Saknar dej också vännen! Njuuut av ledigheten! Snart ses vi igen, för du tänker väl inte överge oss?!!! Kram!

JonteJenna sa...

Nä du, så lätt blir ni inte av med mej!!