tisdag 31 augusti 2010

Första arbetsdagen avklarad och faktiskt helt ok(*var lite rädd att jag inte skulle överleva!!!) Och imorgon är det personalkonferans... nog om detta...

Har varit i Eslöv återigen för återbesök för Jennifer och hennes envisa öra, och som jag misstänkte så var det inte riktigt bra ännu. Så läkaren satte in det tunga attelleriet(*hur f-n stavas det??!! Ser ju helt fel ut!!) och hon åker på ännu en kur med penicillin. Man kan ju säga som så att hon inte hoppade jämnfota direkt! Inte jag heller...
Och nytt återbesök i nästa vecka, tack och lov på en av mina lediga dagar, så jag slipper ta ut vab. Tror inte att jag blir poppis på jobb då.

Haj och ivaj!!!

2 kommentarer:

nettan sa...

och så fick du ju kaffe hos mig ... de måste ha förgyllt din dag .... kram

JonteJenna sa...

Såklart att det gjorde det ;O)
Jonathan tackar för tröjan.