onsdag 1 september 2010

Men jag gillar ju onsdagar oxå ju... visserligen var det PK på jobb och det hade jag ju kunnat vara utan såklart.
Men jo, onsdagar är bra... boxning stod på schemat efter jobb ( och ett PK som drog över tiden...) så det blev ett snabbis intag av lite käk innan, så att man hade lite energi.
Och vilket pass alltså, jag undrar fortfarande om den mannen (tränaren då...) går på några piller! Jisses han har energi för flera stycken må jag säga! Men det är bra för man både skrattar och tar i för kung & fosterland.
Nu har jag oxå insett att FB är livsfarligt!!!! Nu har jag suttt framför FB i säkert en hel timme och hur normalt är det?! Nä det får bli skärpning på det (kanske...)

Liten kisse runda med vovven sen bingen, gäääääsp!!!

Jo en sak till var det ju ...........kram på er!!

3 kommentarer:

nettan sa...

så bra att han fått luft under vingarna -. så kanske man kan få nåt gjort på hans pass.. hihi .. puuss på dig

Vicki sa...

Trevlig blogg!! Sätter att litet tassavtryck efter mig.

Är det ok att jag länkar till din blogg från min?

Vicki

JonteJenna sa...

Hej Vicki, klart att det går bra... Jag kan göra detsamma till din om du vill!
Kram