söndag 26 september 2010

ÄÄÄÄÄäääntlig är helgen över, é så trött!! Borde gå och lägga mej, men ska bara.....

Har varit på en redigt kul fest i helgen, och stupade i säng klockan fem i söndagsmorse... Oj, oj vad jag var slut när klockan ringde vid nio och Jennifer skulle gå på Funky Kidz. Sen blev det en blixtvisit hos mamma och pappa som kommit hem från semestern i Turkiet. Hem och hämtade upp en kompis till Jennifer på vägen.
Svärmor kom på "oanmält" besök och gratulerade Jennifer. Och jag stack till jobb typ tio minuter efter att hon kommit! Kändes inte helt ok, faktiskt. Ja, ja så kan det bli ibland...

Sitter nu och kollar över cyperspacen och checkar mailen, jag é så less på att inte ha datan igång här hemma :o( värdelöst att inte ha tillgång annat än på kvällstid, när Peter har sin laptop med hem. Måtte skärmen komma snart, då blir jag glá ;O)

Nä, nu ska jag synda och ta mej en bit smörgåstårta som jag fick med mej hem från festen i helgen, tjingeling alla goá människor!!!

Inga kommentarer: