tisdag 28 september 2010

Man ska inte klaga, men idag blir det bara gnäll, så bered er nu kommer det...


Skit, skit, skit........
Febern har gått upp på Jennifer och vi har varit på läkarbesöket och nu blir det nån sorts droppar som ska ta bort bakterierna eller iaf hålla dom i skick fram till op. Dom ringde från op i Trelleborg och Jennifer står på reservplats så om dom får ett återbud så får hon platsen, skönt iaf. Men hon får inte ha feber... och det har hon ju nu för tillfället :o(
Fixade med mamma & pappa så dom skulle ta Jenifer i morgon, men nu har febern gått upp och jag har inte hjärta att inte vara hemma själva med henne. Så jag fick krypa till korset och ringa jobb för att tala om att jag inte kommer i morgon iaf!! (Blev iaf bra bemött av mina goa arbetskamrater!) Kanske Jennifer mår så pass bra att mamma & pappa kan vara här under tiden jag är på personalkonferansen, ska tydligen bli nån form av information som är hemlig ännu!!!????(whatever?! )
Nått bra är att jag har haft gott om tid att göra läxor med Jonathan nu i eftermiddag, alltid nått!

Tjingeling

1 kommentar:

Kim sa...

Den där informationen som var "hemlig" var redan ute på de andra ställena, som inte ens berörs.. haha Love It! Och du, visst får man gnälla av sig när livet e nere i en svacka.. / Krya på och kom snart tillbaka!!!! / Kram!