onsdag 22 september 2010

Hoppsan vad varm det blev idag då, var lite frusen i morse, så jag satte fyr i brasan. Men shit vad svittit det blev, fick ju öppna både fönster och dörrar för att kunna vara här i huset!
Då har man lärt sig något idag med, elda inte om det ska bli sol ute...
Idag kom emballaget till dataskärmen och Peter har just varit nere på ICA och lämnat in det. Så nu ska vi bara vänta i några veckor!!! Tröttsamt, måtte det gå fort.

Tjingeling!!

Bra läs-tips!!
Köp det senaste nummret av Amelia, där är ett specialnummer om bröstcancer och min klasskamrat Annika har blivit intervjuad där. Helt klart läsvärt, får en att tänka mer än en gång, minsann!

Dessutom går några kronor av summan du köper Amelia för till förmån för bröstcancer. Glöm inte detta!

2 kommentarer:

nettan sa...

SKALL LÄSA DEN NÄR JAG SKALL NANANN.. JA SHIT VAD VARTMT DET VAR .... och tack för idag ... kram

LCHF sa...

Haha Känner igen detta med brasan! Det är svårt att få lagom värme...
Vi har lite extra problem här hemma...Mikael tänder brasan efter sitt behov...han har endast kalsonger på sig...Och jag har kläder på mig och dessutom 25kg övervikt...puh det blir varmt ;)
Kram