tisdag 30 november 2010

Bara en dag till i morgon på jobb sen ledig i två dagar!!! Säger bara härligt!!!

Och vilket väder vi har sen...jag älskar snö!!! Lika mycket som mina kids ;O) Det är så underbart vackert ute nu och man kan ju dessutom sitta inne i husets varma vrå...med massa levande ljus och sprakande brasa. Det är livet det!

Idag ska jag bara sitta framför brasan och njuta...nä, jag bara skoja! Såklart ska jag göra så mycket som möjligt här hemma ikväll så att jag bara kan ha det gött torsdag och fredag. Städa fixa den sista tvätten förbereda käk osv

Det var favve måndag igår och det var minsann några tappra hundförare som kom till kursen och trotsade vädrets makter. Så vi körde på som vanligt i snöstorm...men som någan sa - Det regnar iaf inte! Det gäller att se det positiva!!!
Var iof rejält kall efteråt men jag sprang hem med Kricka från syster yster (bara 800meter) och då fick jag tillbaka känseln i mina fötter och händer. Och framför brasan hemma så tinade resten av mej upp.

Nu är det matteläxa som gäller ett tag framöver och en kopp kardemummakaffe! Scouterna ska på det årliga julabadet och jag & Jennifer ska fixa hemma!

Snökramar ;O)

Inga kommentarer: