lördag 6 november 2010

Då har man varit på Ladies Night, så roligt vi hade. Startade med lite tequila och drink hemma hos mej, sen körde Peter oss till Arenan. Maten var ok, majskyckling med krämig polenta. Rött vin till det. Nån chokladsak till dessert och kaffe med Amarula. Showen var så super bra, vi sjöng och dansade för fullt! Och höjdpunkten var när jag fick Brolles bukett!!! Mallig! Jag???
Sen var det efterfest och vi var drottningarna på dansgolvet, såklart.
När vår skjuts kom så övertalade vi honom att köra till Stippes, guuud vad gott det var med lite nattamad! Evigheter sen jag var där sist... Och vid fyra tiden på morgonen då stupade denna kvinnan glad & lycklig i sängen!
Här kommer lite foton från kvällen.
Nina & Anette...

Grabbarna i sina lila kostymer, snyggt!!

En flaska rött gick åt under kvällen...(och lite till...)

Jag & Lene-Lise dansar!!

Vi dansade för fullt på efterfesten...

SNYGG!!!!

Tjoho, vad det var livat! Drottningarna på dansgolvet!?

Vi hade som sagt kanonplatser och var nääära!!

Jag fotade oxå lite...

Här är vi, syns vi nu??

MMmmmm...Rockn´Roll!


Jag & Lena posar...

Gissa vem som fångade Brolles bukett? Det gjorde jag!!! Lyckans ost!!

Skönsjungande grabbar, naijs!!

Helt ok med gitarren, sjöng bra med.

Amarula till kaffet, vilken tur att Lena körde, så jag fick hennes med.

Tjeligan sitter till bords, snart kommer maten och drickat!

Vinet bjöd syrran på, dyrt var det(över 300kr för en hel flaska!!) men sen å andra sidan så drack jag upp allt!!

Helt ok!!

Tjusigt ;O)


Tack tjejer för en helt underbar kväll/natt!!!

3 kommentarer:

nettan sa...

samma mat som i fjol.... !?
ser ut som om ni hade kul ...
kramis

JonteJenna sa...

Mmm, det var bara ändrat till krämig polenta i fjol var det ju nån broccoligojs...tror jag !
Men visst hade vi kul!!!!

Vildandsmamman sa...

Fina bilder från en härlig kväll!!!!