torsdag 25 november 2010

SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ SNÖ!!!!! Äntligen!!! Hur glad kan man bli egentligen, så man spricker!!! Tjohooo!!!!!!

Har minsann inte blitt fardig att skriva nått på evigheter! Vet ej varför...men nu j-ar ;O)
Jomenvisst var det befoigat att jag var nervös över vägningen....hade gått upp 2.2kg vikket resulterade i att jag toltalneggade under kvällen och var farligt när att falla för frestelsen att äta upp allt godis vi hade i huset! Men tack vare en envis Syster Yster ( du é bara bäst!) så kom jag bara halvvägs i mitt "neggande"
Och hur fattar jag inte men nu har jag ju nästan gått ner tio kilo.... vågar knappt tala om det men det stod -4.8kg i onsdags! Jo, det är sant! Fattar inget! Men oooo vad jag blev glad, nu gäller det bara att klara av julen och allt bortbjudningar! Blir väl snart stammis på gymmet, hahaa ;O)

Har varit på utvecklingssamtal på skolan idag, nog första gången jag gått därifrån med ett leende på läpparna...går jätte bra för J. i skolan nu det flyter på vill jag verkligen säga. Jättekul, och någonstans där i mitt lyckorus, så lovade jag grabben ett halvårskort på gymmet! Hur gick det till? Men skit i det, det är han mer än väl värd... Min lille guld-gosse ;O) ( hade han läst detta hade han fått krupp, troligtvis!)

Och i kväll så fick jag träffa bästa B. som fick sig en omgång med vaxaren! Och bara att träffa henne och få en kram värmer så... konstugt men hon sprider en sång glädje till en, fattar inte hur hon gör, goa människan ;O)


Nu har jag makten över tv-kontrollen ( ingen skillnad på annars då, såklart!!! Hahaaaa ;O) ;O)
Mannen är på julbord och kidsen sover sen ett tag tillbaka. Makten och härligheten...(Hahahaa, fick en konstig syn framför mej!) och då menarjag tvkontrolls-makten och härligheten är ju såklart Kardemummakaffet!!

Kram Kram alla ;O)

1 kommentar:

Lill syrran sa...

-4,8 kg - imponerande e så stolt över dig.
Love you sis