onsdag 17 november 2010

Idag har jag gått i mina nattakläder hela förmiddagen...bara tagit det lugnt och kollat på lite inspelade program på hårddisken. Druckit kardemummakaffe och rostad macka till frukost.

Tomas var här och lämnade BellaBus, som har ont i halsen. Så hon ska vara här idag men hon fixar och donar det mesta själv, just nu så sitter hon och ritar i en ritbok. Hon mös lite med mej i soffan innan! Myyyys ;O) Moster-Mys kallar jag det!!

Idag är det vv och jag är nog lite nervös inför vägningen idag...vi hade ju marängsuiss i lördags...och lite godis slank ner oxå...och lite vin...och nån drink(5st)...
Men vi hade ju kul så det får bli som det blir, nya tag...(för femteelfte gången...nån av er som läser min blogg har nog hört mej säga detta ett antal gånger!!! hahaaa, men sån é jag och då mår jag bra!!)


Nä nu ska jag dricka upp det sista av kardemummakaffet, sätta mej framför brasan som knastrar sådär mysigt och kolla det sista programmet av CSI som jag inte hunnit se! MYYYYS!!



Kram på er alla ;O)

5 kommentarer:

nettan sa...

håller tummen att de går bra.... i dag ... kramis

Anonym sa...

femteelfte gången gillt för oss båda, nya tag.....Kram Nina

Anonym sa...

femteelfte gången gillt för oss båda, nya tag.....Kram Nina

Kim sa...

Du.. jag gillar dej precis för den du är. Just för att du faktiskt LEVER och det syns på dej. Det skiner om dig, spelar ingen roll om du har några kilon hit eller dit. Du är du. Så fortsätt att vara du. För du är fin. // KRAM!

jenny sa...

hur gick de?