måndag 1 november 2010

Oj, då...det var ett tag sedan jag skrev....

Men här har det gått sin gilla gång, grisfesten blev kanonlyckad, vi hade riktigt trevligt. Åt och drack gott! Och trevligt sällskap, dessutom.
Denna veckan är det novemberlov och Jonathan är ledig hela veckan, Jennifer på fritids men ledig torsdag och fredag.
Vi var på bio i lördags och såg Sammys äventyr i 3D, hela famijen. Och den var riktigt bra, lite samma story som i Hitta Nemo men ändå bättre än den filmen.
Jennifer hade fått för sig att hon inte skulle med!! Vet inte hur den lilla damen tänker ibland, men vi tvingade med henne. Hemska föräldrar va, tvingar barnen med på bio!!!!
Och se vilken tur att vi är så hemska, för hon trivdes som en fisk i vattnet...
(ska sätta in foton från bian senare i kväll, om jag hinner)
Mer då? Jo, vi har bara haft det skönt och tagit hand om varandra i helgen, myyyys!!!! Det enda tråkiga med lediga helger är att dom går så vansinnigt fort, hur kan det vara?!

På fredag då är det dax för Ladies Night!!! Och som vanligt är vi ett gäng tjejer som ska dit och ha kul!! Tjoho! Lovar att sätta in fin fina bilder på detta spektaket sen...
Vi var där i fjol oxå och det var kanonbra, så i år sätter vi ribban högt! Har skaffat lite bättre platser i år, sketans dyra, 1495kr inkl fördrink, middag, kaffe och lite underhållning/uppvärmning innan showen. Sen är det tydligen efterfest i samma lokal... trist att man jobbar 14-21.15 dagen efter :o(

Viktväktarna då? Jodå, det går framåt gick ner blygsamma 3,8kg första veckan... Är jätteglad för dom, men som sagt det säger en del om hur mina portioner såg ut innan vvmaten! Eller hur? Det är jag inte lika stolt över!
Har tränat en hel del, inget annorlunda där...

Och idag är det måndag, och med risk för att vara tjatig så...
(ä, skit samma ni vet ju alla vad jag gör måndagkvällar mellan 18.30 och 21.00!!)

Ha en fortsatt underbar måndag!!!

4 kommentarer:

Kim sa...

Vad gör du ikväll?.. Måndagar?...
Alltså du jobbar klockan två.. menar du att du inte hinner hem till två efter ladies night? hehe.. e de efterfeeeest....
Du, saffransglöggen har jag såklart testat och ett tips: drick den iskall.... :-)
Nu har dom fått in Lucia chokladglögg min favvis.. mmmmmmmm... KRAAAAM!

LCHF sa...

Blygsamma 3,8 kg??? Du ska vara stolt och nöjd! Kram

JonteJenna sa...

Jodå, visst é jag stolt över dom Helene, men borde tänkt innan jag åt för mkt ist!!
Kram på dej...

Mamma till 3 sa...

Reagerade också på "blygsamma 3,8". Det e ju verkligen jättebra, är impad. KRAM