måndag 11 januari 2010

Avslöjad!!!!

Ja det är sant jag är totalt värdelös på att "leka" mussla...
Men det är faktiskt inte roligare än att jag ska iväg till tatueraren idag efter träningen.... ooooo vad det ska bli spännande!!!
Ska sätta in en bild så fort jag är klar i kväll ;O)

Annars så har äntligen skolan startat igen, mina kids behövde verkligen komma in i alla "vanliga" rutiner igen. Och inte sova bort halva dagen och vara uppe halva natten, tacka vet jag fasta rutiner (*i viss mån då förstås!)
Äntligen så är det ny kula på boxningen, det ska bli så kul att få svettas rejält igen (*hur kul nu det kan vara?) Tror jag ska ringa till någon speciell och trycka på att hon ska följa med oxå....

Nu ska resten av julen åka ut och ner i lådorna till nästa jul, sååååå skönt!!


Kramar JonteJenna

2 kommentarer:

nettan sa...

jag önskar jag hade kunat.. slå lite för mig oxå .. vem kan denna speciella vara???? kram

jennyka sa...

anar vem den specielle är;)
kan hälsa att efter att ha "legat under Istvan" en stund känns det riktigt bra! Siktar på att hänga med på måndag, Svedalas Rocky (Rookie) det är jag det=D