måndag 18 januari 2010

Förvirrat värre!

Hahaha mer förvirrad människa än jag får man nog leta efter! Har idag hämtat Jonathan två gånger på skolan, han skulle vara hos tandläkaren klockan 9.50 och där satt vi så snällt och helt ensamma!! Fick efter en stund reda på att vi inte skulle vara där då utan klockan 12! Skjutsade Jonte tillbaka till skolan, hem om och hämtade sen Jennifer på skolan, då hade hon just satt sig till lunchen, så då fick jag snällt vänta...
När hon äntligen var klar så hämtade vi upp Jonathan igen och stack till FTV. Fick dragit ut hans mjölktand som är i vägen för den nye fine som är nästan helt ute!! Snabbt tillbaka till skolan, han skulle ha "Elevens val" och det var MYCKET viktigt!!! Tillbaka till Vårdcentralen och fick ta en nummerlappa till Jennifer som skulle få sin andra vaccination. PUST!! In i bilen och ner till ICA, hem igen och vi intog en snabbfika. Hann prata lite med Helene i telefon sedan kom mamma & pappa på blixtvisit och skulle kopiera lite och vi drack så klart en kopp kaffe och åt pepparkaka ;O)
Sedan blev det middagslagning och lämnade av Jennifer hos en kompis och iväg till boxningen, där fick jag koppla av lite!
Nu ska jag dricka lite kardemummakaffe och titta på tv och mysa i soffan med "The Man"...

Och ja, jag vill ha mycket att göra !!!!!!! Love it ;O)

Kram, kram alla...

1 kommentar:

nettan sa...

tur du inte hade vax så du fick vila istället för att vaxa..... tror jag skall bjuda hem dig oftare så du kan sitta ner och bara vara.... du stressar för mycket söta syster....
stor kram på dig