söndag 31 januari 2010

Hej på er...

Sitter här ensam vid datan, eller inte helt har två hundar som ligger vid mina fötter och värmer! Men mannen sussar ruset av sig och kidsen är inte hemhämtade från moster och kamrat sen igår.
Vi var på kanasta turneringen hemma hos R&I igår och vi kom typ 45 minuter försent!!! Hade tagit fel på tiden... Say no more...
Men när vi hade blivit efterlysta så kom vi dit i en flygande fart och blev bjudna på en riktigt god lasagne, mums! Sen blev vi indelade i lag. Min partner och jag hade såååå kassa kort i princip hela kvällen (*smått irriterande faktiskt) och inte förrän sista spelet mellan oss två "sämsta" lag så fick vi en vinst! Att det ska sitta så långt inne, va!!!
Det var bara att lomma hem utan någon vinare i går natt, men som vanligt hade vi fantastiskt kul. Go mat, go dricka och goa människor omkring oss, kan det bli bättre? Nope...

Snart ska jag gå in till byn och hämta bilen och plocka upp kidsen efterhand så jag hinner träffa dom lite innan jag ska pulsa till jobb. Det snöar så himla mycket och jag tror nog jag får ta att promenera till jobb idag. Har jag tur kan jag få skjuts hem av min arbetskamrat kanske??

Ha det bäst och kram, kram!!

1 kommentar:

nettan sa...

tänk på att snön gör gott i benen .. det ända poss... pöös på dig .. jobba lugnt..