torsdag 7 januari 2010

Hej hallå...

Vi har varit och tittat på Avatar i 3D på Royal i Malmö, och det såg onekligen kul ut med över sexhundra människor som satt där med sina "tönt-brillor"!! Hahaha ha...
Rekommenderar alla att gå och se den, till och med Jonathan som bara är tio år tyckte att den var kanonbra. Jag kan förstå att den kostat en del att göra och det är inte konstigt alls eftersom den var mycket välgjord och mycket fina effekter, dessutom var naturen jättefin oxå!! Så det tycker jag att ni ska göra, gå och se den!!
Och lite snö har vi fått igen och det gillar jag! Älskar snö och nu är det så kallt att det ligger kvar oxå, nice ;O)
Massa kul händer framöver, vi ska snart ha Canasta-turnering hos R&I med gods mat och dryck( som vanligt!), vi ska på Disney On Ice hela familjen, och det börjar dra ihopa sig till klövviltsjakten...
Har upptäckt att jag har fått utväxt på min hårfärg så jag får nog ta och göra nått åt det, har iaf fixat färgen. Nu ska den bara "hoppa på " själva och tvättas ur och så vidare!! Funkar det så?! Eller?
Har oxå en liten hemlis...
Och eftersom de flesta som jag umgås med här ändå vet hur jag är så kan jag inte hålla tyst så länge! Hahaha ha jag är som värsta musslan ;O)
När jag fått besked så ska jag avslöja hemlisen, och nej jag är inte gravid!!! Det blir nock inga fler i detta livet iaf! ( om inte jag får Peter på fyllan och glömma sig... hihihi)

Idag ska vi åka och hälsa på Axa och hennes valpar, mys på riktigt hög nivå! Och imorgon blir det Vanningen med ett extra barn och Bella inkl. mina egna. Peter han ska ha "kvalitetstid" med sig själv...(?!) och sedan på kvällen ska Bella sova över. Syster Yster och favvo svågern ska gå och se Avatar.

Ooops, nu får jag slita mej från datan nu kom Hjärtat hem från Bokskogen där han har varit och bastat..

Tjingeling ;O)

1 kommentar:

nettan sa...

hemlis .. jag ringer nu.................. kram