torsdag 31 december 2009

Årets sista dag...

Nu är det dax för nya tag och ett nytt år 2010... Undrar vad det har att ge?
Mitt nyårslöfte är att inte ge nått löfte, för det är alltid så svårt att hålla.
Men jag tycker att det ska bli kul med nya tag både här och där...

Idag ska vi till Oxie och fira in det nya året, vi brukar ha en stående inbjudan till Vinninge men i år så har vi övergett dom där. Jennifer har tjatat sen julafton om att få ta på sin nyårsstass, och ääääntligen idag får hon det!
Jag vet som vanligt inte vad jag ska ha på mej, men det ger sig väl jag har nån timme till på mej.
Vi har just haft kaffegäster, Nettan hade tvingat Chrille att bli klippt av mej och det blev riktigt snyggt. Jennifer (Chrilles flickvän) hon fick en liten djuprengöring och blev sminkad, riktig snygging blev hon. Så nu kan hon fira sin födelsedag...

Jonte sitter och spelar Wii, så klart, Jennifer är och leker med Bella, Peter på dass och jag ska ta mej ännu en kopp kardemummakaffe! Livet é gött!!!

Gott Nytt År Allihopa, Massor av nyårskramar från mej ;O)

1 kommentar:

nettan sa...

massor av kärlek från oss....
nya utmaningar!!! massor av spa och vin .... och .... ja.... kramar i massor