onsdag 2 december 2009

Snart...

Ska sätta mej i soffan och käka lite popkorn och se en film, med mannen med stort M. Myyyyys!
Är ledig imorgon och ska åka ner till Rehab och få min introduktion (*eller vad dom nu kallar det för?) på gymet. Får se om jag kan gå på fredag?
Har varit och boxats och det är snart dax med juluppehåll ;o( trist, det är bara 3gånger kvar tror jag det var.
Vet inte var all tiden tar vägen hela december är uppbokat med en hel massa (*inräknat de helger och röda dagar som jag arbetar) helt vansinnigt.

Jag ska anmäla mej till julfesten på jobb, INGEN av mina tradiga arbetskamrater ska dit så jag får ta mej dit ensam! Men jag känner ju i princip alla de andra som kommer dit, troligtvis iaf. Man har ju varit på detta ställe ett tag.... Right!
Det blir iaf bowling och julbord, ska bli kul ;O)

Annars är det vägning i morgon, ska bli kul och se hur det gått denna veckan. Det nya programmet är riktigt bra känns det som.

Puss & Kram...

Inga kommentarer: