måndag 30 november 2009

Home sweet home...

Borta bra men hemma är ju helt klart bäst ;O)
Har varit i Stockholm som sagt och det var en mycket trevlig helg, förutom tågresan som är vansinnigt lååååååång! Dit var inga problem för oss (*kanske för de andra passagerarna som fick höra vårt tjatter i fem och en halv timme typ!!) vi satt bra och hade bord oxå. Däremot på hemfärden så fick vi åka X2000 men åkte baklänges hela turen, inte lika kul. Blev både uttråkad och åksjuk...
Vårt vandrarhem var kanon mer som ett hotellrum faktiskt! Jättemysigt och modernt, med både tv(med alla braa kanaler) och data med internet uppkoppling som ingick. Så för 400kr fick vi detta inkl. sänglakan, och fukostbuffe. Helt ok!
Shoppingen då? Tja det blev inte så mycket faktiskt, jag tror att det där storstads livet inte riktigt är min grej! Men fyndade ett par stövletter till halva priset, vars en tandburk till kidsen från Indiska, en kjol på rean på Gina Tricot och ett par svarta leggings. Det var alles...
Förutom lite snacks och nån tidning som jag hade på tåget. Också lunchade vi (jag&syrran) på sushi både på tåget dit och hem och till middag på lördagen -mums, mums ;O)

Har varit på Rehab och köpt mej ett 20ggr-kort både till gymet och de andra passen, ska dit på torsdag och få en introduktion på maskinerna, jag vill ju har träning för mage, rygg och armar.

Det nya programmet på VV verkar vara riktigt bra, har börjat med det idag - spännande!?? Joo, faktiskt!

Ha de´...

2 kommentarer:

nettan sa...

du glömde mig.. jag fick 2 undebara burkar honing ... saffran och viol... tack systrar.... kram

Vildandsmamman sa...

Men Camilla!
Har du varit i Stockholm nu.... då har ju du och Axa varit där lika många gånger nu!!!
Kramis :)