tisdag 17 november 2009

Bilen hemma igen...

Har varit och hämtat lilla bilen på verkstaden, den gick ju som bekant inte genom besiktningen. Men nu är den i toppskick och nytankad igen. Har ju kört med svärmors lilla loppelåda och den är såååå liten, går inte att öppna bakluckan utifrån utan man måste baxna in sig i baksätet för att dra i spaken!! Hur lätt är inte det när där bara är två dörrar... inte mycket ska jag tala om för er!
Har inte varit och joggat idag, men har cyklat (*med Kricka i släptåg!) in till byn och ätit fralla med mamma & pappa och sedan cyklat ända ut till Elinedal där jag hämtade bilen. Var visserligen inom en runda hos Christer och fick en kopp kaffe och lite snack, och Kricka fick pausa lite innan vi fortsatte.
Skulle städat men det har jag bestämt mej för att skita i, jo det ska jag...

Ska ta en fika innan jag cyklar in till jobb, och imorgon ska bilen bli besiktigad. Det behövs eftersom den har körförbud för tillfället, vi fick ju inte tid på verkstaden innan datumen gick ut för efterkontrollen.

Tjingeling ;O)

Inga kommentarer: