lördag 7 november 2009

Min Favve svåger Tompa...

Tänk om alla var lika lyckligt lottade som jag , som har en svåger som är såååå go´!!! Var inom hos dom innan jobb idag och skulle lämna lite kvarglömda kläder till Bella och då kommer Tompa med ett litet inslaget paket (*visserligen inslaget i nån sorts torkpapper) och minsann om han inte hade fixat en lilametallic-hammare till mej!! ;O) Egenhändigt målad, visserligen kom den med ett måste och det var att använda den hemma på bygget, -så klart att jag ska det!!!!
Tack Tompa, du e´bara bäst. Den bästa svågern man kan ha!! Bamsekram från mej!!! ;O)

Kram ;O) //JonteJenna

3 kommentarer:

nettan sa...

han e bra han,tänk om man haft en sån .. men jag kan kanske låna han i bland eller de e bara män man får låna av varandra??????
annette:: jag lovar lämna igen honom.... kram ...

Kim sa...

Nu e de bara o banka på!!!! Visst är den vacker!! :)

Anette sa...

låna på.....jag säger som dig bara han somnar i min säng dvs kramis Mini-Syrran