torsdag 12 november 2009

Gött!

Ska se till att kidsen kommer i säng lite tidigare än vanligt idag, mannen är på styrelsemöte och jag tänkte ta makten över tv´n! Ha, haaa...
Har roat mej idag med att fixa ny färg på frillan, blev inspirerad av Nagel Petra som bad mej köpa med svart hårfärg när jag skulle laga min nagel som gick i paj igår, på svärmorsbil!!! Typ en timme efter att jag varit och gjort vid dom, KUL!!!! NOT.
Det var väldans nära att det faktiskt blev svart, men jag bromsade mej i tid, det hade inte blivit bra alls. Vet inte varför?
Men det blev mörk mahogny och det var inte helt lätt att sätta i det på sig själv, det gör jag nog inte om!! Tänkte att jag ska sätta i svarta slingor på lördag, det kan nog bli lite häftigt...

Annars allt lugna gatan ;O) Ledig fredag till söndag, YES!!!!

2 kommentarer:

nettan sa...

JAPP DE BKIR JÄTTE FINT.. SE SPÅ LÖRDAG.. GISSA OM JAG LÄNGTAR ... KRAM

JonteJenna sa...

Samma här, ska bli såååå skönt!