tisdag 24 november 2009

Skam den som ger sig...

Oj, vad längesen det var jag skrev här då! Vet inte var tiden tar vägen ibland, ja det har varit jobb och en hel massa annat, träning så klart.
Måste ta tag i viktminskningen, har svårt att sköta mej under helgerna. Och dessutom så har jag en viss förmåga att falla dit när man inte mår 100% bra... Men nu é det dax för nya tag (*har jag nog sagt miljoner gånger!!! Men det funkar ju...)

Jonte har varit iväg på scouthajk och var superglad och nöjd efter helgen, Jennifer har varit på kalas på Kulhuset i Trelleborg, och så har dom haft studiedag i måndags.
Jag sprang på en bekant som vi brukar åka till Turkiet tillsammans med, på gymet i söndags och vi bestämde att vi skulle träffas och fika. Så det gjorde vi måndags, jätte trevligt. Fick kikat på lite foton oxå.

Annars? Jo, jag skulle vilja hinna med att komma iväg och använda min nya bössa och komma ut och jaga lite. Träna mer med Kricka och hinna umgås med vänner över en god bit mat, kan man önska sig en dag extra i veckan i julklapp kanske?!
Det ska jag önska mej i alla fall...

Kram/kram på er alla...

Inga kommentarer: